17 februari 2013

Missbrukar nässpray


Det är något jag inte gör. Men man kan ju tro det. Det här är en del av vår nasspray samling. Hittade tre flaskor till sen efter jag tagit bilden. Leah hade gömt några i sin Hello Kitty väska.

Jag hatar nässpray. Jag tycker det är så obehagligt att ta. Jag drar mig in i det längsta innan jag tar till sprayen. Men i morse gick det inte längre. Hela huvudet kändes tungt av snor. Bara till å börja spraya. Tycker inte ens att det hjälper men det gör det ju i det långa loppet oftast.

Anledningen till att vi har så många nässprayflaskor? Så fort någon i familjen varit förkyld så har det köpts en ny. Innan det har kollats upp om vi haft någon kvar sen tidigare. Tur att någon stödjer nässpraytillverkarna. Speciellt Nezeril:)

Ett väldigt intressant blogginlägg om nässpray så här på söndagsmorgonen:)

//Sofie

Inga kommentarer: