06 februari 2013

Influensan är åter här

Fy fan. Jag mår skit. Mer än skit. Det här är värre en de jag hade innan jul. Har så ont i kroppen! Så ont att inga värktabletter hjälper vilket i sin tur gör att jag inte har en chans att kunna sova. Vilket nog är de orsaken till att jag inte känner mig något bättre..

Kul med och behöva sjukskriva sig. Jobbade inte alls många pass den här veckan men visst är man sjuk så är man. Tyvärr. Många som är sjuk nu...

Pontus var snäll och tog med barnen innan jobbet och lämnade dem på dagis. Hoppas jag känner mig lie piggare när de kommer hem. Igår kväll var jag själv hemma med dem när febern slog till. Ordentligt. Satt och bara skakade i duschen. Hugo blev så orolig för mig. Mammas fina prins:) Han tog Leah i handen och sa att nu måste de gå upp och lägga sig och lyssna på mamma för mamma mår inte bra<3 p="">
Inatt lyckades jag lura kroppen och proppade i mig starkare värktabletter som jag hade hemma efter min operation. Så jag kunde sova ett par timmar inatt. Vanlig alvedon eller ipren fungera inte alls. Det reagera inte min kropp på just nu.

Nu har jag gnällt klart! Nu ska jag fortsätta må dåligt och försöka sova.

//Sofie

Inga kommentarer: