10 februari 2013

Roliga lopp

Enstaka gånger i mitt liv önskar jag att jag både i storstan. Typ som nu när jag sitter och letar roliga lopp och springa i vår/sommar. Finns hur mycket roliga lopp som helst! Men nästan alla är i Stockholm...

Och jag som ingen löparkompis har (eller??:) då är det inte så där jättepeppande och anmäla sig till lopp långt bort som man sen jag träna till helt själv och åka till helt själv. Nej då vill jag att det ska vara på nära håll.

Får leta vidare. Det finns ju lopp på närmare håll också:)

Hoppas kroppen vill bli helt frisk med så jag kan börja träna igen. Var ute på en löprunda i måndags men det är ju snart en vecka sedan. Är faktiskt väldigt skönt och springa ute även vintertid. Hade glömt bort det. Måste bara komma ihåg och införskaffa ett par nya träningsbyxor. De jag hade när jag sprang i sist hade resoren blivit helt utsliten i. Kände mig jättecool som sprang omkring med händer som extraknäckte som hängslen.

//Sofie 

Inga kommentarer: