08 februari 2013

Fira Lillebror

Lillebror Erik fyllde ju hela 21 år (hur är det möjligt? Det är ju så gammal jag är! I alla fall så gammal som jag vill säga att jag är:) och idag är det tänkt att vi ska åka och fira honom lite.

Ska följa med jag också. För vet ni? Jag mår bra! Ont i halsen men det är inte i närheten av vad det har varit. Jag har fått sova hela natten, var uppe en gång vid 5 tiden och drack lite varmt och tog en tablett och sen sov jag sov en klubbad säl till klockan 10.

Måste komma utanför de här väggarna känner jag. Vet ni? Först idag upptäckte jag hur mycket snö det kommit! Pontus kollade på mig som om jag vore en idiot då det snöat massa sen ett par dagar tillbaka. Men när man bara ligger i sängen/soffan hela dagarna händer det lätt att man missar sånt.

Måste få lite luftombyte känner jag. Tror jag mår ännu bättre av det. Hoppas jag:)

Nån timme hemifrån kan vara välbehövligt. Nu ska jag se om det finns varmvatten så jag kan duscha. Det värsta som finns är om det inte finns varmvatten. Jag är inte känslig annars. Men jag hade krav till Pontus när vi flyttade hit med vedeldning och panna. Om jag är sjuk eller gravid då ska det alltid finnas varmvatten. Det går bara inte annars. När jag är sjuk vill jag kunna duscha när jag känner för det och jag hade samma grej när jag var gravid. Bara kunna ta en alldeles för varm dusch och få dämpa all värk. Det är medicin det!

Snodde denna bilden från Eriks fejja. Hittade ingen på min dator.  En glad Hugo i bakgrunden, perfekt:) 

//Sofie


Inga kommentarer: