12 februari 2013

Ny mobil?



Vad roligt att skaffa ny telefon! Nej det tycker inte jag. Faktiskt. Jag hatar att lägga pengar, tid och energi på att förstå mig på tekniska prylar. Jag har inget intresse av det. Men tyvärr lever jag i fel tidsålder för att ha den inställningen så helt omöjlig är jag inte. Man måste ju hänga med:)

I alla fall så har min mobil börjat ge upp. Trött jag blir. Mina telefoner håller bara i två år. Sen går de sönder. Likadant med den förra jag hade. Det fungerar inte att prata i den längre. Om jag har högtalare på går det men ska jag prata som vanligt i den så bara brusar det och jag hör knappt vad den jag pratar med säger.

Sms som jag får kommer inte alltid upp som ny inkommet. Alltså det läggs bara in i inkorgen men det dyker inte upp ett meddelandet om att jag fått ett nytt sms.

Två väldigt irriterande saker. Måste åka in och prata med dem i butiken där jag köpte telefonen. Jag kan ju ha tur å det bara går att fixa.

Får väl se. Teknikprylar och bilar. De ska bara fungera.

//Sofie

Inga kommentarer: