12 oktober 2013

Åh vilken mysig lördagkväll!

Jag sitter å bloggar i soffan och pustar ut efter en hel dags jobb. Bredvid mig sitter Pontus och är arg då det inte går något vidare för Brynäs. Jaja jag satt och var irriterad i bilen på jobbet när jag lyssnade på LHC:s match. Förlorade på straffar...en aning segt.

Har annars jobbat idag som sagt. Var hemma på timmar förut och passade på å greja med tvätten samt röja i källaren. Premiäranvände den nya grovdammsugaren. Den fungerade fin fint:)

Pontus och barnen var på fotbollsavslutning idag medan jag jobbade å barnen var så nöjda. Fått se en kille som var svensk mästare i att trixa med boll som de varit imponerande av. De fick även fika och varsitt diplom. Diplomet var så fint för det var med en bild på hela deras respektive fotbollsgrupp. Lite roligt:-)

När jag kom hem förut hittade jag Hugo sovandes så här. Nedbäddad i tvättkorgen framför öppna spisen som värmde gott:) Mammas fina kille!

//Sofie

Inga kommentarer: