14 oktober 2013

Vad ska jag skriva tro?

Asså jag har inga problem och komma på ord och fylla ut ett blogginlägg med men rubriker, de suger att komma på. För er som undrar. Tror det är fler som håller med:)

Måndag idag. Japp och vad har då hänt i mitt liv? Hunnit med att träna på gymmet. Har nog inte nämnt det men jag sa upp mitt medlemskap där till slut men min uppsägningstid sträcker sig till sista november. Ska börja och leta efter något annat alternativ och börja träna där istället sen.

Ikväll så var jag och gick långpromenad tillsammans med Maria. Det var alldeles för längesen sist så vi hade mycket att prata ikapp.

Imorgon är det jobbdags igen men då är det kvällspass som gäller så känns skönt.

Se om dumburken har något att erbjuda annars blir det nog sängen och nån bok eller kanske en tidning. Ja vem vet vem vet.

//Sofie




1 kommentar:

Jennie sa...

Vet inte hur du brukar göra men skriv inlägget först för ibland kommer man på nåt mer att skriva om än det som var tänkt från början som kanske passar som rubrik. :) Sen är det bara att leta passande i texten typ "träning och promenad" eller nåt. :)