05 oktober 2013

Lördagen den 5 oktober

Har varit en väldigt bra lördag. Började med sovmorgon, bättre kan det ju inte bli:-)

Pontus hade fotbollsmatch mitt på dan så då åkte jag och barnen hem till mamma å pappa en sväng och umgicks. Fick god mat och barnen lekte.

Nu ikväll har vi haft besök av Emma, Per och Hugo. Krille och Ville kom också förbi. Sarah var tyvärr hemma med en sjuk Emma så de kunde inte följa med.

Haft en jättetrevlig kväll! Längesen vi sågs sist så barnen hade hur mycket energi som helst och lekt å busade för fulla muggar:-) leksaker överallt här hemma men det får va. Ovanligt för att vara mig då jag gärna vill plocka undan så man vaknar upp till ett någorlunda städat hem. Men nej ikväll prioriterar jag en stund framför tv:n innan sängen ropar. Så det så:-)

//Sofie

1 kommentar:

Sandra sa...

Vakna till ett städat hem?! Var så längesen att jag inte minns... :-)