11 oktober 2013

Det blev inget författarbesök

Men vad irriterande. När mamma och jag kommer till biblioteket igår så visar det sig att de har bytt datum! Kul utan att annonsera om det så man får veta om det. Så det var inget igår utan får vänta tills den 24.de istället. Jaja den som väntar på något roligt..:)

Idag ska jag jobba men börjar inte förrän vid fyra så innan dess ska barnen och jag ta oss en tur till Elin och hämta massa flyttkartonger hos henne. Vet inte om jag skrivit det men vi ska ju flytta. Hittade av en slump vårt drömhus på hemnet. Åkte dit och kikade och sen var saken klar!

Eller inte. Mohaha. Vi bor ju redan i vårt drömhus:) Men vi måste packa ner alla tusen böcker och saker som står i våra bokhyllor där uppe om det är så att vi ska kunna fortsätta med renoveringen av de andra rummen. Och det vill vi ju kunna göra.

Därav att vi ska hämta flyttkartongerna. Ser ni:)

Har en liiiten plan om att hinna med och springa ett varv eller två ute i skogen också. Har verkligen inte hunnit med ett endaste litet träningspass den här veckan men idag slutar Pontus tidigare så kanske jag hinner ta med en löprunda innan jobbet drar igång. Hmm ja det återstår att se.

Jadåsisåärdet.

Nu ska jag klä på mig och barnen kläder så är vi lite närmare målet att ta oss iväg.

//Sofie


Inga kommentarer: