17 oktober 2013

Inte ett dugg piggare

Idag passade jag på att gå en promenad på jobbet när jag hade långrast. Var ute i nästan en timme. Riktigt skönt. Var även å tränade efter jobbet. Två saker jag trott skulle kunna råda bot (i alla fall till viss del) på min trötthet.  Men ack nej. Jag är lika trött idag som igår när jag inte gjorde något av dessa två saker.
Är trött på att vara trött. Var jag nämnt det?:-) Leahs skåp är ju något annat  jag också nämnt här i bloggen men måste bara säga att det blev så bra! Tror inte alls det behövs målas. Kanske i framtiden om man vill göra om det lite då men nu är det fint som det är:-)
Pontus är iväg och hjälper Jocke med några element nu ikväll så jag är själv hemma. Barnen är på G och somna och jag med känns det som. Nämnde jag att jag är trött????:-)
Åh vilket roligt och inspirerande inlägg. Ja jag vet. God natt på er. Eller får man gå och lägga sig klockan kvart över sju? Nej måste vänta till klockan är åtta iallafall. Det känns mer okej att gå och lägga sig då:-)
//Sofie

Inga kommentarer: