24 oktober 2013

Tar helg

Torsdag kväll och jag tar nu helg. Är ledig fredag, lördag och söndag. Känns helt okej:)

Nu ikväll har mamma och jag varit och lyssnat på Martina Haag på Boxholms bibliotek. Jättebra och underhållande! Jag gillar ju Martina och läst alla hennes böcker och många av hennes krönikor genom åren. Det enda negativa var att det höll på för kort tid. Hon kunde pratat i dubbel så lång tid utan att det blivit tråkigt:)

Annars har jag jobbelijobbat idag. Hann med ett konditionspass på gymmet med. Barnen och jag har mest bråkat känns det som. Eller Hugo har haft tre megautbrott sen i eftermiddags. Det tar på krafterna. Han är inne i någon jobbig trotsperiod asså. Leah med. Vart är mina snälla, goa och glada barn? Vill ha tillbaka dem! Hoppas de ligger i sina sängar imorgon bitti när de vaknar:-)

Hepp sängen kallar. Är skettrött.

//Sofie

Inga kommentarer: