16 oktober 2013

Trööööött

Trött jag är på att vara trött. MÅSTE börja käka D-vitamin eller nåt. MÅSTE skriva det på min komihåg lapp så det blir köpt någon gång.

Har jobbat idag. Efter jobbet så var det möte så klockan var rätt mycket när jag kom därifrån. Skulle ha tränat efteråt men hann såklart inte det när mötet drog ut på tiden. Det var bara åka till dagis för att hämta barnen och sen hem för att hinna träffa Pontus lite snabbt innan han och hans pappa åkte iväg till Nässjö för att köpa det där skåpet.

Fast jag skulle ha behöva motionera lite ikväll tror jag. Tror det skulle vara bra mot min trötthet. Kanske skulle prova på och göra som Emelie. Träna hemma. Se bara om min älskade underbara dotter vill somna någon gång där uppe så kanske jag skulle prova på den varianten:)

Just nu är det en liten röst som ropar på mamma med jämna mellanrum. Så tråkigt när hon aldrig vill somna. Oavsett när vi lägger henne. För hon är ju skittrött när hon ska upp tidigt dagen efter. Blir bara en ond cirkel av det. Men men det vänder väl någon gång skulle jag tro:)

Pju nu ropas det igen. Jalla Jalla mamma Sofie inte sitta vid datorn och glo:)

//Sofie

Inga kommentarer: