04 februari 2015

Tränat och besökt tandläkaren

Tandläkarbesöket gick bra. Lite gnäll om mitt icke existerande användande av tandtråd men annars fick tänderna godkänt!☺

Passade på att träna röva och benen när jag ändå befann mig i samma byggnad (tandläkaren och gymmet ligger i samma hus). Gick bra det med det med. Trötta ben som bar mig därifrån.

När jag kom hem väntades ännu mer träning men då i form av snöskottning. Det får gärna sluta snöa nu för min del. Snön kan få vara kvar tills sportlovet är över men det behöver inte komma mer. Det har ju snöat i flera dagar.

Har just ätit lunch och inväntar Hugo som när som helst kommer hem. Kollat på Top Gear avsnittet där de ska bygga en bil som även går att använda som båt. Det heter ju något fint som jag inte kommer på nu. Asså jag har sett det avsnittet innan men så jäkla roligt!

Nu ska jag röja undan här efter lunchen och ta och dammsuga av golvena. Och städa toaletterna om hinner innan jag ska iväg och jobba i eftermiddag.

//Sofie

Inga kommentarer: