17 februari 2015

Dubbelpass

Ska iväg och träna alldeles straxt. Idag blir det dubbel träning. Först spinning och sen sh'bam☺ brukar inte träna dubbla pass men idag råkade det bli så. Hade satt upp mig som reserv på spinningen och igår fick jag meddelande om att de hade en plats ledig och den kunde jag inte tacka nej till. Spinning är ju så roligt!

Men jag kommer väl vara helt död i kroppen imorgon😵

Jag och barnen har haft några lugna timmar sen vi kom hem från jobb, dagis och fritids. Välbehövligt då jag inte kände mig hundra i kroppen. Men efter att ha fått vila lite så känner jag mig som vanligt. Så skönt! Kan ju vara hjärnspöken också för det går influensa på jobbet så då går man ju och känner efter extra noga hur man själv mår. Jaja se om jag åker på nåt men nu känner jag mig pigg och träning väntas som nämnt.

Ska inviga mina nya skor också som jag köpte i Stockholm i helgen. Eller jag använde dem igår mee men idag blir första gången de används när jag tränar pass. Hoppas de är bättre än de gamla! De gamla var inget vidare när det skulle till att hoppas och skuttas (sh'bam) men de här skorna ska vara bättre lämpade för sånt.

//Sofie

Inga kommentarer: