26 februari 2015

Våren du är välkommen!

Hela eftermiddagen har barnen spenderat ut i sandlådan i detta fina vårväder som varit idag😎 Själv har jag inte varit ute så mycket. Morgonen startade jag med att sätta igång å storstäda huset denna lediga dag. Blev klar lagom tills skidorna och stafetten började. Åh så roligt med en silvermedalj! Norskorna hade vi inte en chans mot idag men en silvermedalj är fint det med☺ LHC slog ju till med vinst igår också så det här har varit riktigt bra dagar i sportens tecken.

Nu sitter jag och laddar för ett träningspass. Box blir det ikväll! Känner mig lagom pepp. Är verkligen inte helt hundra i kroppen. La mig och sov en stund nu på eftermiddagen till och med så får väl se hur passet går. Hatar att inte känna mig som vanligt! Segdragen skit det där som cirkulerar runt balnd alltå alla nu. Pontus har varit hemma både igår och idag men han mår som vanligt nu säger han. Hoppas verkligen det han som ska åka iväg tidigt imorgon för en riktigt skidhelg.

Nu ska jag och barnen kolla på backhoppning innan jag måste åka iväg☺

//Sofie

Inga kommentarer: