06 februari 2015

Godmorgon fredag❤

Även att jobbhelg väntar så är det något visst med fredagar!

Är ledig fram tills jag börjar i eftermiddag då mitt kvällspass kickar igång. Efter det är tanken att åka förbi en kollega en sväng då vår arbetsgrupp skulle ses där en sväng i kväll och äta ihop. Tyvärr är det ju typ omöjligt att få ihop en kväll när alla kan så jag får dyka upp efter jag jobbat klart.

Fast det blir nog inte så sent för min del då hela helgen är fullbokad med jobb och de timmar jag är ledig är även de välfyllda. Men det ska bli kul☺

Ska hoppa i träningsklädern för att köra en timme på gymmet nu på morgonen sen får vi se vad jag och Leah ska hitta på innan brorsan är tillbaka från skolan. Kanske städa de där toaletterna? Måste ju även ringa och gratulera lillebror som fyller år idag! Kom jag på nu☺

//Sofie

Inga kommentarer: