14 februari 2015

Tjejdag i Stockholm

Imorse drog jag, Sarah och Tina iväg med bilen upp till huvudstaden. Först åkte vi och hämtade Sandra och sen åkte vi vidare in till stan. Första målet var en makeup rådgivning där vi även skulle få bli sminkade (Sandras födelsedagspresent från oss). Men det blev bara Sandra och Sarah som blev sminkade. Tina är allergisk och mina ögon bara rinner och rinner fortfarande så det var liksom inge större idé för mig heller. Smetade på lite mascara på ögonfransarna på morgonen men det fick ju inte sitta kvar så länge ens det lilla...

När de var färdig sminkade och fina så blev det shopping☺ var inne i några butiker i stan men då de stängde vi fyra så drog vi vidare till ett köpcentrum där vi fortsatte att kika i affärer.

Nu sitter jag hemma hos Sandra och dem med en Linus bredvid mig. De andra har åkt för att inhandla gottis till melodifestivalen ikväll medan vi stannade hemma. Vi har lekt med barbiedockor och klätt upp dem i sina finaste klänningar dagen till ära. Är det melodifestivalen så är det ju😊

Nu ska vi visst leka med lego. Bäst och lyda!

//Sofie

Inga kommentarer: