10 februari 2015

Flowin

Jag ska alldeles straxt åka iväg till jobbet för att köra ett kvällspass. Är så lugnt här hemma då barnen åkt iväg till sin farmor och farfar. De ska sova över där inatt till deras lycka. Leah var så söt igår när hon sa att det roligaste som finns (alltså roligare än att åka till lekland, simhall och äta på MAX etc.) är att få sova över. Sötfia<3 div="" nbsp="">
Annars har dagen varit lugn. Dammsugit och tvättat några maskiner tvätt. 

Hittade ett pass förresten som jag ska prova på ikväll efter jag slutat jobbet. Blev så glad för det startade så sent så jag hinner vara med på det även att jag jobbar kväll. 

Flowin heter det. Har aldrig gått på det innan så ska bli kul, hoppas jag:-) Ska tydligen vara riktigt bra träning. Spännande spännande! 

Men nu ska jag bege mig av mot jobbet. Tjingeling på er!

//Sofie 


Inga kommentarer: