27 februari 2015

Kebabkväll

Pontus är iväg på sitt skidäventyr och barnen är på plats hemma hos farmor. Jag har precis försökt mig på att äta upp en hel kebab med bröd. Jag misslyckades men mätt är jag☺
Har jobbat ikväll och kom hem för bara en stund sen. 

Var så himla hungrig så bara tryckte i mig maten. Kanske därav min matkoma.

Ska nu se på medaljutdelningen från herrarnas stafett. Duktiga de svenska herrarna var! De krigade för fullt men tyvärr räckte det inte hela vägen. Johan Olsson är ju helt vansinnigt bra! Nu håller vi tummarna för de sista tävlingarna i VM. Så tomt det kommer bli när det är över. Som alltid när det varit något mästerskap...

Och min lilla förkylning har lagt i en högre växel igen tyvärr. Usch näsan har runnit hela kvällen och nu innan jag slutade jobba bara slog det mot mig. Tung i kropp och huvudet och så lite hosta på det. Suck...jaja bara å bita ihop. 

Blir sängen tidigt ikväll. Men först lite prisutdelning.

Nu börjar det!
//Sofie 

Inga kommentarer: