11 februari 2015

Onsdagen kom och gick

Då var snart den här dagen till ända den med. Tiden flyger verkligen förbi, kanske känns igen av fler?

Har jobbat idag och efter jobbet åkte jag och hälsade på Pontus mormor där även Leah med farmor var. Hugo var hemma hos en kompis och lekte men vi som var där hade en trevlig stund med tedrickande och prat.

Ikväll har jag kört spinning igen så sitter och är rätt trött nu. Flowin igår var jättekul! Kändes i kroppen idag💪 Se om jag kan lyckas gå på det passet någon mer gång det vore kul. Just det passet är bara en gång i veckan och ofta samtidigt som andra roliga pass men jag får väl växla och gå på olika pass olika veckor☺

Nu ska jag bara slappa i soffan ett tag innan mina ögon stängs för natten. Imorgon är det upp tidigt igen för jobb.

//Sofie

Inga kommentarer: