01 februari 2015

Kväll i vårt hus

Barnen ligger i sina sängar och det råder ett lugn här hemma. Haha nej där ljög jag. Pontus har dragit igång med rummet där uppe och håller på att sätta upp lister så att det är lugnt är väl och ta i.

Poker och jag tog oss en långpromenad i snövädret förut. Nu är det ett riktigt vinterlandskap ute. Har ju varit snö till och från innan i vinter men nu är det snö så det täcker varenda gren på träden i skogen. Fint! Får ju även en vinterhatare som jag erkänna:-)

Har även hunnit med ett pass på gymmet. Var så mycket folk där! Men så kom jag på att de haft öppet hus där idag så var väl det som var anledningen. Jag fick till 30 minuter på spinningcykeln och 30 minuter på crosstrainern i alla fall. Hade tänkt kört styrka för ben och rumpa men det var som sagt fullt med folk överallt så kände att jag höll mig till de sakerna.

När jag kom hem hade Pontus lagat jättegod ryggbiff i lergryta så vi hade en riktig söndagsmiddag här hemma.

Nu ska jag göra inte allt för mycket bara ladda inför kommande veckan.

//Sofie


Inga kommentarer: