13 februari 2015

Bowling & Skridskoåkning

Idag har vi varit aktiva må ni tro! På förmiddagen var vi och åkte skridskor ihop med grannarna. Barnen åkte så bra tillsammans. Vi var där i en och en halv timme tror jag och då var det fötterna som gav upp och inte barnen☺

Efter vi varit där åkte vi hem och fixade pannkakor till lunch. Var tvungna att fylla på energiförrådet rejält då bowling väntades🎳

Vi åkte in till Elin i Mjölby där vi hade bokat bana för att spela. Första gången för Leah och andra gången som Hugo spelade och de tyckte det var roligt☺ De hade väl inte världens fart i kloten direkt (trodde att klotet skulle stanna mitt på banan ibland) men ner kom käglorna ändå. Turungar🍀

Tanken var att barnen skulle sova hos Elin men Leah blev så hostig och snorig (kom bara sådär rätt som det var) så hon följde med hem igen men Hugo blev kvar hemma hos moster.

En bra dag har det varit och nu ska det bli skönt med en lugn fredagkväll här hemma i soffan. Min kropp känns inte helt hundra den heller men jag vill verkligen inte bli sjuk. Imorgon ska jag iväg på roligheter så de där sjukdomarna får allt ta och hålla sig borta!

//Sofie

Inga kommentarer: