20 februari 2015

Piggare

Är piggare idag☺ Är inte som vanligt men känner mig bättre i alla fall. Sov en och en halv timme nu på eftermiddagen så batterierna är skapligt laddade för kvällen. Ska på middagsdejt hemma hos Emelie och Dennis dit även Maria och Daniel samt Malin och Erik kommer. Ska bli jättekul! Flera månader sen vi bokade in den här kvällen så jag ska fasiken mig orka gå☺

Leah och Hugo ska hålla sin morfar sällskap inatt. Mormor är iväg på äventyr hon så då är det ju tur Hugo och Leah kan sova över hos morfar 

Ska ta och snyta näsan och ta mig en alvedon  (i förebyggande syfte så ska vi snart åka. Kvällen till ära har jag tagit på mig min fina svarta klänning som har fickor! Tror bara jag haft den på mig nån gång innan så det var dags att den fick komma fram från garderoben igen☺

Känns skönt och bara ha duschat och fått snyggat till mig. Har gått i myskläder och inte varit utanför dörren de senaste två dagarna så det här är välbehövligt!

//Sofie

Inga kommentarer: