08 februari 2015

Fullt upp i helgen

Skulle ha skrivit några rader här igår men när jag kom hem så hade Eon återigen misslyckats totalt med elleveransen till oss så hela huset var kolsvart. Vad arg jag var då! Ensam hemma och ingen jävla ficklampa kunde jag hitta...men när jag kom hem igen sen var strömmen åter!

Jag jobbade dagtur igår och så fort jag slutat jobba åkte jag till Erik för att fira honom lite. Hugo och Leah var där också. De kom ihop med Tina och Jocke som var barnvakt då Pontus var iväg på whiskeymässa med ett gäng kompisar. De firade Gunnar som fyllde 30. På kvällen var de och käkade på en restaurang här i stan och då anslöt sig även jag och Sarah till sällskapet.

Maten var supergod! Åt mig alldeles jättemätt. Och det är ju bra betyg☺

Jag lämnade dock sällskapet tidigare då jag ju skulle upp och jobba idag med. Blev en sen kväll även i fredags då jag var hos en jobbarkompis efter jag slutat mitt kvällspass så kände att jag behövde komma insäng någorlunda skapligt igår. Ska bli väldigt skönt med sovmorgon i morgon. Hugo har ju sportlov så behöver inte gå upp till någon väckarklocka alls. Gud så skönt!☺

Nu är min rast snart slut här så ska ta och åka iväg och göra de sista ärendena innan jag får åka hem några timmar innan kvällens pass börjar. Fundera på att ta mig en sväng till gymmet där när jag är ledig i eftermiddag. Behöver röra lite på fläsket känner jag💪

//Sofie

Inga kommentarer: