28 februari 2015

Struntar i melodifestivalen

Är så himla trött så orkar inte ens vara uppe och se mellon. Förkylningen har tagit ett stadigt grepp nu ikväll igen. Bäst å sova så jag orkar med en hel dags jobb imorgon.

Har jobbat idag med och efter jag slutat åkte jag till barnen som är hos svärmor. Även Emma och Ville är där då Sarah och Krille också är med upp till dalarna. Massa bus och lek blev det. Vi bakade egen pizza som vi åt ihop innan jag hjälpte barnen i sina pyjamser. Sen sa jag god natt till dem och åkte hem till vårt tomma hus. Eller nja helt ensam är jag ju inte. Har världens mest sociala katt hos mig. Så mysigt❤

Men nu blir det sängen för att ha en chans att få vakna upp skapligt pigg imorgon så jag orkar jobba min delade tur.

Slänger upp en bild på legobyggarna från idag☺

//Sofie

Inga kommentarer: