03 februari 2015

Dagens uppdatering

Åh jag är så trött så jag skulle kunna somna här och nu. Varit en lång dag som började med jobb och sen möte efter det. Barnen fick gå ovanligt länge på fritids och dagis idag. Jag brukar oftast sluta mellan 13-15.30 om dagarna men idag fick de gå enda till 16.30 och det är ju ingen hit. Kan ju ha att göra med att de inte är vana vid såna långa dagar men tror ändå jag skulle ha svårt att låta dem gå från 06.30-16.30 varje dag. Då skulle man ju aldrig få någon tid tillsammans på vardagarna. Så på det sättet är det ju bra att jag har oregelbundna arbetstider, de behöver aldrig gå långa dagar hela veckorna. Jag som annars är rätt duktig på att gnälla på mina arbetstider😉

Har hunnit med att träna ikväll också. Blev ett sh'bam pass och det var riktigt roligt. Går bättre för varje gång ju mer man lär sig stegen. Och desto jobbigare blir det ju med😥

Imorgon jobbar jag kväll men ska ändå upp tidigt. Tandläkaren väntar på mig. Usch och fy. De plågar en bara och sen tar de alla ens pengar...så håll tummarna för att jag inga hål eller andra tråkigheter har!

//Sofie

Inga kommentarer: