28 september 2019

En bättre fredagskväll


Vi åkte och lämnade av barnen vid pendeln och vinkade av dem när de åkte iväg. Så otroligt smidigt när de själva kan åka buss/tåg. Mina små knoddar som jag nyss gick och drog på i syskonvagnen.

Därefter åkte vi iväg och Pontus skulle bara fixa en jobbgrej. Skulle ta ett par minuter, men dryga halvtimmen senare komma han tillbaka!

Sånt rugväder igår! Regn och väldigt rått var det.


Vi hamnade sen på Strandbarnen för att äta lite gott jag och min andra hälft.


Jag åt plankstek med kyckling. Väldigt gott och väldig mättande. Mysigt att bara få sitta ner i lugn och ro och umgås! Blivit för dåligt med den varan sista tiden tyvärr.


Efter den god måltiden så begav vi oss ut i regnet och gick och köpte med oss en stor godispåse hem. Hamnade i soffan och kollade på tv:n innan vi somnade helt genomtrötta både två. Så där trött som man alltid är på fredagar. Det är ju något konstigt med det där för vare sig du jobbat eller varit ledig är man trött på fredagskvällen. Sitter nog psykiskt:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: