09 september 2019

Shoppingsöndag

I söndags så fortsatte våran helg. Vi tog en shoppingdag inne i Linköping tillsammans allihopa. Vi sprang in och ut ur butiker och provade kläder för fullt. Hittade inte så mycket till mig själv, men till barnen blev det en del kläder som jag visste att de behövde.

Vi åt lunch på en restaurang och körde sen en sista shoppingtur inne på Biltema och Jula. Jag hann även hoppa in på Teliabutiken och hämta ut min telefon som de nu lagat, jippi!

Vi stannade även till på Bleckenstads gårdsbutik på hemvägen. Där har inte jag varit sen jag var liten och gick i ettan och vi var där på studiebesök på gården.

En väldig härlig och mysig dag hade vi även att jag var helt dränerad på all energi när jag kom hem. Så trött och så ont i örat.

Somnade vid åttatiden på kvällen ihop med barnen när de gick och la sig.

//Sofie 

1 kommentar:

Hannah sa...

JAHAAAA var det den gården vi var på? Jag minns studiebesöket i sig men inte var 😅