11 september 2019

Sjukstuga deluxe

Finns inte så mycket att skriva om här just nu. Jag är dunderförkyld och inte alls pigg, Pontus har ont i halsen och Hugo är hostig... Bara Leah som är sitt pigga vanliga jag.

Igår kväll var det föräldramöte som vi iallafall tog oss iväg på. Tog mig ur myskläderna och hoppade i ett par jeans och fräschade till mig.


Jag missade förra årets alla föräldramöten så kände att jag ville vara med på det här. Det gick bra men jag var helt totalt slut när jag kom hem sen igen.

Japp så ligger det till här hemma. Idag blir det ännu en sjukdag här. Tips på något rolig man kan kolla på? Avskyr att ligga hemma och vara sjuk. Jag har varit det så det räcker för några år framöver kan jag tycka, men hoppas att jag snart är på benen igen.

//Sofie


1 kommentar:

Jennie sa...

Det är nu du ska passa på att läsa alla böcker vi pratat om 📚😍