15 september 2019

Städ och traderadag

Har haft en riktig hemmadag idag. Det har blåst storm utanför fönstren så jag har hållit mig inomhus. Kyla och vind är det sämsta tänkbara för mina bihålor och nu när jag äntligen blivit bättre vill jag absolut inget riskera.

Jag tog istället tag i det här med städningen här hemma. Så nu har vi det skinnande rent! Renbäddade sängar har vi också och dessutom gick jag igenom min garderob och rensade ut. Mest klänningar och dessa var jag även duktig och la upp på Tradera. Första gången jag lägga upp något till försäljning där. Hoppas på det bästa! 35 klänningar la jag upp så det tog sin lilla tid. Vore ju illa om jag inte fick några sålda.

Imorgon är det måndag och vet ni vad? Det ser jag framemot! Så skönt det ska bli att få åka till jobbet igen efter en veckas sjukstuga. Det finns bara en bra grej med att vara sjuk och det är när man blir frisk igen.

//Sofie 

Inga kommentarer: