19 september 2019

Masterna av

Efter jobbet idag åkte vi för att ta av masterna på båten. Imorgon ska hon upp ur vattnet vår Izabella. Känns som det var nyss vi sjösatte henne. Sommaren är för kort!



Det var fler båtar som skulle använda kranen och masta av sina båtar så det var lite väntan innan det var vår tur.

Jag passade på att gå en sväng med Ebbe under tiden. Så vi fick oss en promenad även denna kväll. Många promenader när det inget gym blir. Se om jag ska testa i helgen och träna. Är fortfarande snorig och småhostig av mig så får se. Jag är så känslig gör att börja träna förtidigt och sen få bakslag och bli sämre igen. Jag känner min kropp vid det här laget.

När Ebbe och jag kom tillbaka var det dags för Isabella och få mastas av. Det började dock bli sent så jag, Ebbe och Leah åkte hem för att äta kvällsmat med Hugo medan Pontus och hans far fick ta bort masterna själva. Inte för jag, Ebbe och Leah hade varit till så mycket hjälp men ändå🙂


//Sofie

Inga kommentarer: