13 september 2019

Ett avbrott i sjukstugan

Den här veckan har inte varit rolig. Alla i familjen har nu fått smaka på den här förkylningen. Jag som brukar vara ensam om att ligga sjuk är hemma har haft sällskap hela veckan.

Fast Pontus mår bättre och är på jobbet igen. Jag kände mig piggare igår kväll med så vi tog oss ur sjukstugan för en stund och åkte och gratulerade pappa som hade födelsedag igår.


Jag kände mig som en ny människa efter en dusch och lite andra kläder på kroppen!


Det bjöds på god smörgåstårta!


Finaste trion med favorit tjejerna! Mysigt att få träffa dem, fast vi undvek pussar igår:-) 



Till kaffet/teet så blev det smarrig tårta!


Så skönt att komma hemifrån en stund och träffa andra människor och andas annan luft. Men Hugo var supertrött och inte alls i form när vi skulle åka hem. Han slocknade i bilen bara han satte sig ner.

Leah vakande upp och hade halsont idag med. Sa att hon fick avgöra själv om hon ville vara hemma eller inte. Så jag och Hugo är hemma och så även Leah denna fredag. Vi kör på hårdkurering nu så vi kan vara helt på benen till helgen. Vore så skönt att få känna energi i kroppen igen.

//Sofie 

Inga kommentarer: