13 april 2015

En ledig måndag

Så himla skönt! Vädret är på topp också vilket ju bara gör det hela ännu bättre☺

Jag passade på att kicka igång dagen men en tur i löparspåret. Blev milen gjord men det blev ett avbrott under varvets gång. För fösta gången någonsin så blev jag så akut kissnödig när jag sprang så jag var bara tvungen att hoppa in bakom en buske i skogen. Tur det var i skogen jag sprang.


Även hunnit med att storhandla på Willys. Leah fyller år i helgen så då blir det kalas gånger två. Tyckte jag handlade en massa men ändå fanns inte allt så måste komplettera i veckan sen. Irriterande då jag ville få allt handlat idag då jag har knapert med tid sen men men det löser sig alltid.

Precis ätit god lunch (rester från igår) och väntar bara på att Hugo ska sluta skolan för då ska barnen och jag dra in och gratulera Elin som blir ett år äldre idag. Stort grattis till henne

//Sofie

Inga kommentarer: