19 april 2015

Kalasat klart

Den här helgen har verkligen gått i kalasets tecken! Igår var det familj och släkt som gratulerade vår nyblivna 5åring och idag var det dags för barnkalas. Vi fick två återbud idag precis innan men det blev lyckat ändå. Blev åtta barn allt som allt och de lekte, åt korv med bröd, satte knorren på grisen, fiskade fiskdamm och åt tårta för glatta livet:-)

En väldigt nöjd dotter som sover gott i sin säng där uppe nu. Är faktiskt rätt skönt att allt kalasande är slut för den här gången. Pontus har fyllt år, påsken är över, Leah har blivit ett år äldre och i går passade vi även på att fira mig (en aning) i förskott. Jag är inte hemma på min födelsedag så de som ville fick gratulera mig samtidigt som Leah. Perfekt.

När kalaset var slut idag så kände jag att jag behövde komma hemifrån en stund så jag drog och körde en timme på gymmet. När jag kom hem sen hade Pontus och barnen fixat maten, Grillat med goda tillbehör! En alldeles perfekt avslutning på den här helgen:-)

Nu tar vi nya tag för kommande veckan!

//Sofie 

Inga kommentarer: