16 april 2015

Ett sånt där kvällsinlägg

Sista tiden har det visst bara blivit inlägg skrivna på kvällen här. En liten uppdatering om dagen som varit och that's it. Känns ju inte som världens roligaste blogg för tillfället men men. Så är det emellan åt:-)

Jag sitter är själv i soffan och njuter lite av lugnet. Barnen sover och Pontus är iväg på eget äventyr. Jag har jobbat idag och efter jag slutat var jag och körde ett spinningpass. Knappt jag kom upp på cykeln då jag hade sån djävulsk träningsvärk sen gårdagen men jag tog mig igenom passet!

Imorgon ska Pontus och jag på road trip. Jag ska åka och göra det där uttagningsprovet till vårdadministratör utbildningen som jag sökt. Utbildningen är på distans men utgår från Västerås. Pontus hade en ledig dag att ta ut så han passar på att följa med. Skönt med sällskap då det är en bit att åka härifrån.

Se hur det går då jag inget vet om provet innan så är inställd på det värsta. Det är Emelies och min livsfilosofi det. Är man inställd på att nåt ska gå skit så blir man inte besviken och om det inte går skit så blir man bara så jävla glad:-)

Håll gärna en tumme eller två imorgon för mig. Det kan behövas:-)


//Sofie 

Inga kommentarer: