20 april 2015

Jobbarkväll

Har just kommit hem från ett pass på jobbet. Så skönt och komma hem och bara slå sig ner i soffan, äta lite och sen göra sig i ordning för natten. Imorgon är det jobb igen med då jobbar jag dag så klockan ringer tidigt imorgon.

Haft fullt upp idag. Dagen började tidigt då Hugo hade tid hos tandläkaren vid halv åtta. Besöket gick så bra så. Efter vi varit där tog jag med barnen och hämtade upp lite grejer i förrådet och sen vidare mot Willys för storhandling. Hugo har haft studiedag så vi har varit hemma alla tre idag.

Efter matlagning och lunchätande tog jag tag i och städade vårt hem. Toaletterna rengjordes, dammet dammades bort och golven blev rena och fina. Barnen och jag passade även på att göra fint ute på altanen och balkongen. Nu är de redo att börjas användas! Har ju varit toppen väder idag så barnen har jag knappt sett till då de varit ute och lekt hela dagen. De älskar den här årstiden lika mycket som sin mor:-)

//Sofie

Inga kommentarer: