09 april 2015

Piggelin?

Jag kände mig som en ny människa i morse när jag vaknade! Så underbart. Hoppas bara att det får hålla i sig. Igår mådde jag ju också mycket bättre efter min lilla tupplur på fem timmar men sen när jag började greja lite här hemma så smått (plockade ur diskmaskinen, hängde en maskin tvätt, tände i pannan...) sen blev jag jättetrött igen.

På kvällen var det bara Leah och jag hemma och det var bara tvunget till att åka till mataffären för att inhandla nödvändigheter. Köpte även med en pizza hem som Leah och jag (nästan lyckades) dela på. Men sen var jag återigen så trött i både kropp och knopp. Jättejobbigt att bara känna sig matt/trött i kroppen men inte kunna sätta fingret på vad det är! Tog tempen ett par gånger under gårdagen men feber var det inte.

Så hoppas verkligen jag får känna mig som vanligt hela dagen idag och att den där skiten är borta nu! Ska jobba hela helgen så vore skönt om jag fick vara på benen då.

Nu ska vi göra oss i ordning här hemma för att sen kicka igång dagen. Se vad den bjuder på!

//Sofie


Inga kommentarer: