25 april 2015

Gladiatorerna


Idag har jag kört delad tur på jobbet, Kom hem nu ikväll till två glada barn som satt bänkade i soffan och kikade på gladiatorerna. Sitter här bredvid och halvkollar samtidigt som jag skriver här. Kan ju inte påstå att gladiatorerna är mitt favoritprogram men det är mysigt att sitta här ihop med barnen å kolla. 

Innan jag åkte hem och var ledig några timmar förut så var jag och kollade in Cheap Mondays outlet. Fyndade tre par jeans för endast 150 kr. Så himla nöjd! Jag brukar ha svårt att hitta byxor jag tycker sitter bra och trivs i men dessa var helt perfekta! Och billiga:-) 

Nu ska jag vara social med familjen här innan sängen kallar. Sov en timme i eftermiddags när jag var hemma på timmar men är ändå skittrött nu. Det är jobbigt att jobba. 

//Sofie 

Inga kommentarer: