24 april 2015

Korv och Glass

Just kommit hem från en kväll på jobbet. Barnen var det full rulle på då Jocke och Tina var här och passade dem då Pontus haft fotbollsmatch ikväll. Men nu så sover de gott i sina sängar. Det ska jag med snart göra då jag känner mig rätt trött. Precis tryck i mig en bullens korv med bröd och till efterrätt blev det en skål med glass. Lyxigt värre så här i min ensamhet:-) 

Dagen har annars bestått av lite tvättning. lite städning och lite renbäddning av sängarna. Även hunnit med att köra ett träningspass ute i löparspåret. Körde ett tabata intervallpass. Så jobbigt men ett roligt sätt att variera löpningen på. Jag är rätt dålig på det annars. Kör mina turer på mellan 5 km- 10 km men det behövs ju lite såna här pass också:-) 

Nu ropar visst sängen efter mig. Upp tidigt imorgon...Gäsp! 

//Sofie 

Inga kommentarer: