28 april 2015

Påväg!

Klockan är mitt i natten och jag sitter i bilen påväg till flygplatsen. Hann aldrig uppdatera något här igår då det verkligen var fullt upp.

Först var det jobb och sen hem för och packa. Hann med en kvällspromenad med Tina innan jag kom hem till fina familjen som lagat god mat åt mig i förtidig födelsedagsmiddag☺

Fyller ju år idag (nästan glömt bort det mitt i allt annat) så då firade vi lite smått igår nu när jag inte är hemma på rätta dagen.

Vet inte om jag skrivit något om vår Pragresan innan? Mamma, Elin och jag bokade resan i början av året för att hitta på något tillsammans å göra. Ska bli jättekul! Vi får även sällskap av Erik och Anthony som blev sugna på att följa med och köpte varsin biljett efter oss så vi blir ett helt gäng som ska åka✈

Blir borta tisdag och kommer hem fredag. Se om jag lyckas snika till mig lite gratis internet där borta så jag kan skriva under tiden vi är där. Det återstår och se!

Ha det så bra alla. Det ska jag ha😊

//Sofie 

Inga kommentarer: