30 april 2015

Sista dagen i Prag

Imorgon efter vi ätit frukost här så är det bara till och packa väskorna för att sen bege sig av mot flygplatsen och hemåt. Tiden går fort när man har roligt det är ett som är säkert! Precis lagom att vara borta så som vi varit. Tre nätter med tre hela dagar här. Men jag längtar hem till mina tre där hemma så ska bli skönt när vi väl är hemma igen.

Sitter i hotellbaren och tar oss lite gott och dricka innan sängen kallar. Har varit full rulle hela dagen. På förmiddagen var vi i ett stort shoppingcenter där jag fyndade massa fina klänningar och massa annat. Lunchen åt vi på en liten kinakrog och maten var så god och så billig! 35 kr för mat och öl kan man inte klaga på☺

Vi har även varit och strosat runt ännu mer i gamla stan. Det är så fint där! Karlsbron spanade vi med in och såklart tog vi riktiga turistbilder där.

Åt ännu mer god mat på en liten restaurang i en av gränderna. Efterrätten tog vi på ett annat ställe. Vi satt ute med infravärme så var jättemysigt.

Haft det så bra men imorgon är det hem igen och då ska jag pussa sönder mina barn😙

//Sofie

Inga kommentarer: