23 april 2015

Webbtv

Jag brukar inte följa några serier eller tv program men på sista tiden har jag börjat kika på två program på webben.

Svett & Etikett gick ju på TV förra året (?) och jag tyckte det programmet var så bra! Blev så glad när en kompis på fejjan tipsade om att en ny säsong börjat sändas på SVTplay. Har kollat på samtliga avsnitt nu och längtar redan till nästa! Kan varmt rekommendera till alla. Roligt program både för träningsnördar och de som aldrig ens varit på ett gym:-)


Det andra programmet är Unga föräldrar som började för ett tag sedan på TV4play. Väldigt kul och intressant att få följa 5 unga par som fått barn. Jag tycker ju om alla såna där program. Typ förlossningsprogram, Familjen Annorlunda, andra typer av unga föräldrar program. Så det var roligt när jag upptäckte att det programmet börjat sändas!


Det tråkiga här hemma är bara att när vi ska kolla på webbtv så måste man sitta still med telefonen där man är för börjar man röra på sig förlorar man mottagningen och den börjar ladda om och strula och så skiter det sig bara. Men ligger jag still i sängen och kikar så går det oftast utmärkt.

Livet på landet kan vara tufft ibland!

//Sofie 

Inga kommentarer: