08 november 2017

Natt?

Klockan är bara straxt efter 16 men det är redan kolsvart ute. Det har gått så fort sista dagarna med att det blivit mörkare och mörkare. Den där D-vitamin som jag ätit sen i början av september gör ju noll skillnad för mig. Trodde det skulle ge lite effekt men det tycker jag inte alls att det gjort.

Det är bara Leah och jag hemma just nu. Pontus kommer väl snart hem från sitt jobb och Hugo är och leker hos en kompis. Leah har sin tennisträning ikväll annars inget direkt inplanerat.

Jag saknar min egen träning så mycket! Det är så tomt att inte ha den med i veckoplaneringen. Vet inte om jag vågar skriva det men jag känner mig faktiskt bättre. Både igår och idag har varit stor skillnad. Inte alls känt av bihålorna på samma sätt.

Känner mig mer "vanligt förkyld" just nu. Mitt normala tillstånd det sista året har ju varit ungefär så. Så kanske att jag kan testa och träna snart igen. Vill bara inte börja för tidigt och få bakslag. Är rätt trött på skiten som det är ändå. Så svårt det där!

Ja, annars har jag inte så mycket att skriva om. Inte ens en bild att bjuda på så det här inlägget blir snålt värre.

Se om det kan bli bättring till imorgon.

//Sofie

Inga kommentarer: