19 september 2024

Plugg och föräldramöte

Ja den här onsdagen gick också i förkylningens tecken. Hände inte så mycket mer än att jag satt framför datorn och pluggade. Är så trött på kvällarna och morgnarna men på dagarna går det rätt bra. Tur att jag kan sitta hemma och plugga såna här dagar. 


Eftermiddagen blev det en promenad med min kompis. Även den här dagen bjöd på fantastiskt väder. Vilken månad september varit hittills! Det väger upp mörkret som kommer smygandes mer och mer för varje dag. 

Ja sen svidade jag om för att gå på föräldramöte. Hugos skola var det som hade ordnat med föräldramöte och det var kul att få träffa hans lärare och se både skolan och personalen. När vi var på möte där inför gymnasievalet så fick jag ett bra intryck och det har bestått även efter. Hugo trivs och det är ju ett gott tecken om nåt.  


Det blev en helkväll där innan vi åkte hem och åt en sen middag i soffan. En middag som faktiskt jag lagat. Jag har lagat så mycket mat senaste dagarna så ni anar inte. Kan ju tro jag är sjuk. 



//Sofie 


Inga kommentarer: