02 september 2024

Sista augusti



I lördagsmorse så åkte Pontus och jag för att bada innan frukosten. 


Uppfriskande 18 grader var det i vattnet. Brukar ha med termometern för att kolla temperaturen då och då och det har varit rätt så stabilt kring 17-18 grader senaste tiden. 


Bad Pontus ta en bild på mig. Vad bra den blev. 


Här är en bättre bild på mig. Jag och Leah drog sen in till stan en sväng. Sista augusti och man kan fortfarande gå barbent, så underbart det är! Hoppas September bjuder på lika fint väder som augusti gjort. 


Vi besökte några loppisar som var öppna. Jag fyndade inget med Leah hittade en del kläder som hon köpte. Kul att min dotter också fått upp ögonen för det här med secondhand. Hon har inte varit så mycket för det innan men har insett att man kan göra många roliga och billiga fynd på andrahandsmarknaden. 


Blev en fika på Espressohouse också för lite energipåfyllning för att orka göra några sista ärenden innan vi åkte hemåt igen sen. 

På kvällen var vi och gratulerade svärfar som ju fyllde år denna dag. Det blev både skönsång och tårta. Ja, vi hade en väldigt trevlig kväll. 



//Sofie 

Inga kommentarer: