23 oktober 2008

Black Sheep

Pontus och Gunnar sitter och kollar på en film som måste blivit utnämnd till den sämst gjorda filmen någonsin, nämligen "black sheep". Asså herregud så dåligt!! men men de får väl kolla på skiten om de vill:-) Jag sitter och gömmer mig bakom datorn. Har just kommit hem ifrån Emme där även Tina var på besök. Vi fikade och snackade en massa strunt, som det alltid brukar bli. Imorse så var jag och Hugo på babysim. Det var helt okej förutom att Hugo gallskrek från dess att vi lämnade lägenheten i Tranås tills han var i plurret i simhallen i Boxholm. Han tyckte det var jätteskoj i vattnet men sen när vi gick upp igen så började han skrika igen...man blir lite lätt svettig av att ha en unge som skriker hela tiden ibland en massa folk. Det tråkiga med babysimningen var att det var typ bara jag som var under 35 av mammorna. Så det blev rätt uppdelat, de som kände varandra etc satt i sina hörn och umgicks typ.. En mamma som var med såg seriöst ut att vara i min mammas ålder (50+), det såg lite fel ut tyckte jag. Trodde först att hon var barnets mormor, men sen när vi var i bassängen hörde jag henne säga "kom till mamma". Jaja jag är bara glad att Hugo tyckte det var roligt för det är ju faktiskt först och främst för hans skull som vi går på babysim:-)

Efter badet så var Hannah och jag ute och gick en runda. Vi stannade förbi en sväng hemma hos Hannah så att hennes mamma fick hälsa på Hugo också. Eller hälsa och hälsa han sov mest hela tiden, så social han är haha. Hugo har sovit rikigt mycket idag för att vara honom..Han blev nog trött av att vara i simhallen och plaska i vattnet. Han ligger inne i sin vagga nu och sover, hoppas han vill göra det i natt också bara. Nu ska jag ta och äta lite mat, fisk med hemmagjort potatismos mums filibabba, eller hur fan man nu stavar det ordet:-)

Inga kommentarer: