21 oktober 2008

En tisdag igen

Är vaken och har varit det ett bra tag..Hugo ville inte somna om efter att ha slagit upp sina blåa ögon klockan fyra i morse. Jaja så är det visa dagar, men jag kan inte påstå att jag gillar dem haha. Denna dag så ska vi till Boxholm, igen.. ja vi ska på en informationsgrej om babysimmningen så vi ska väl snart ta och rulla iväg däråt. Ska bara ta tag i disken i köket först, ja och hänga upp tvätten samt köra in en ny omgång i maskinen. Och så måste jag nog hoppa in i duschen med..haha jag kommer nog inte komma iväg så snart som jag trodde:-) Igår så var jag ju i Boxholm lite på dagen och där var Tessan och Wilma och besökte Elin. Hugo fick följa med dem ut på promenad så jag kunde gå en sväng med bara Poker..han uppskattar det mycket Poker att få gå med bara matte ibland på promenad.

På kvällen så var vi och firade Krille som fyllde år, hur många ska jag väl vara snäll och inte nämna..men det var många haha:-) Sandra och jag gav honom en riktig överraskning, nämligen en tårta i hela ansiktet. Haha det är väl en slags dröm som alla måste ha eller, att få trycka upp en hel tårta i någons ansikte? Kul var det iaf tills han hämnades och tryckte upp rester av den i mitt ansikte...jaja så kan det gå. Tyvärr så la min kamera av då batterierna tog slut annars hade jag tänkte ta bilder på det. Biltemas egna batterier är verkligen skitbatterier..okej att det inte kanske är som duracellbatterier och bara går å går å går hela tiden, men jag tycker att man iaf kan förvänta sig att man kan ta ett jävla kort med nya biltemabatterier i kameran, men inte då...den ville inte ens starta. Blir så irriterad på sånt ibland.. Nej nu ska jag ta tag i allt som ska göras här omkring.

Wilma ger Hugo en bamsekram, såå söta!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt liten kram hihi.. :)
Du blev jättebesviken när vi kom fram till H&M i Borås. de har lagt ner affärn... :/

Anonym sa...

Naw, så sött :)

Bojkotta Biltema kanske? :P

Malin