08 oktober 2008

Min alldelse egna lilla fontän

Det är Hugo det:) Han spyr hela tiden, jag vet inte vad som är med honom... men men inget att göra något åt, han går ju upp i vikt som han ska och det är ju det vikigaste. Men det är lite träligt att alltid få byta kläder både på honom och på mig, men det är så det är att ha en 2 månaders bebis haha. Annars så har han sovit riktigt bra inatt..han sov enda till klockan var halv sex, han börjar bli en riktigt duktig på att sova om nätterna och det tycker mamma om.

Ikväll så ska jag, Emme och Tina åka in till Norrköping och gå och se på Björn Gustafsson, Måns Möller, Soran Ismail och Özz Nujen...de har en standup show som de turnerar med runt om i lanet och ikväll är det Norrköping som gäller:-) Det ska bli jätteskoj att gå och se, kan ju inte bli annat än bra ju:-) Nu ska jag ut och gå min morgonpromenad med hund och barnvagn.

Adíos so long:)

Inga kommentarer: