29 oktober 2008

Sicken skitunge man har:-)

Denna natt har Hugo sovit...nada. Och gissa vad? Han sitter brevid mig i sin babysitter och ser helnöjd ut. Jag är såå trött!! Men Hugo lär inte somna än på ett tag. Han somnar när han åker i vagnen det är sällan han somnar annars. Och just det vet ni? Vår vagn jävel har gått sönder, igen!! *Morr* så jävla jobbigt, vagnen är jag ju rätt så beroende av om jag säger så. Vet inte hur jag ska lösa det med hundpromenad och allt..måste ju ha med mig Hugo. Och "babybjörn" selen är inget alternativ för mig, har fått order av läkaren att inte överbelasta mina axlar och min rygg då jag haft skitont i dem på senaste tiden.

Så när Pontus slutat jobbet blir det att åka och kolla på ny vagn.. Men den nya vagnen får absolut inte vara det minsta större än en den gamla vagnen för då går den inte in i bilen. Vi har exakt utrymme att både hundburen och vagnen får plats i våran söta lilla renault:-) Känner inte rikigt att vi har råd med en ny vagn men det är ju ett måste så vi får skrapa ihop våra sista sparade kronor. Det är ju bra om den nya vagnen håller iallafall till ett barn till, så dyra som de är:P Nu måste jag nog byta blöja på Herr Gustafsson junior..han sitter och tar i så han är helt röd i ansiktet, tror det har kommit lite bajs i blöjan jag:-)

Denna vagn kanske?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, låter kul det där med sömnlösa nätter ;)
Kanske något jag får prova på i USA ;)
Hoppas allt är bra annars!

Kramar / Malin