18 oktober 2008

Maria Möller

Maria Möller från igår

Igår kväll så fick jag följa med Mamma, Kristina och en jobbarkompis till Kristina på Maria Möllers show i Linköping. Det var egentligen meningen att Lasse och pappa skulle ha följt med men då de fick förhinder så fick jag gå istället för pappa och Maud (som jobbarkompisen hette) istället för Lasse. Jag åkte först in till Sommen och samåkte in till Boxholm med Kristina är vi hämtade upp Mamma och Maud. Innan showen så stannade vi till på Snuddas i Vallarondellen och åt lite mat. Jag käkade världens goaste tunnbrödsrulle med lövbiff, såå jäklans gött det var!! Måste bli en sväng in till Linköping igen snart:-) haha.

Maria Möller var som väntat jättebra! (dock inte i samma klass som då vi var på stand up showen, men men haha:P) hon är ju bara för duktig, snacka om att ha många talanger:) Det höll på rätt så länge för jag var hemma först vid tolvtiden på kvällen/natten. Tidigare på dagen så ringde telefonen i ett, de sista personerna som inte anmält sig till dopet ringde ju så klart på sista anmälningsdagen:P Haha undra vad vi gett oss in på egentligen, det kommer ju massor av folk ju! Men vi har bara bjudit såna som vi verkligen tycker ska få komma. Kanske beror på att alla som vi verkligen har bjudit har tackat ja till inbjudan, plus en och annan extra. Haha ja sicket kalas det kommer bli, men det är ju bara roligt det faktiskt. På tal om kalas så ska vi och fira Pontus moster Nettan som fyller 50 år i dag, tror hon fyller någon gång i nästa vecka men hon ska ha sitt kalas idag. För nästa helg så ska Pontus morbror Putte ha sitt 40 årskalas, och imorgon fyller Jocke och på måndag fyller Krille år..massa kalas blir det:-) och för att inte glömma, Lucas blir hela 10 år idag den 18 oktober!!

Hipp Hipp Hurra för alla födelsedagsbarnen!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Jag vill också in till Linköping snart! Behöver (vill ha?) skor. Ska vi ta en tur nån dag? :)